Komunie

Zbliżają się komunie a ty nie wiesz co kupić dzisiaj zaproponuje wam co można kupić dziecku komunijnemu. Mój też teraz idzie do komuni. Najlepiej na początku porostu zapytać co dziecko ma żeby prezenty się nie powtarzały. Najczęściej ludzie teraz kupują : -tablet zawiera on komputer i telefon w jednym. -laptop …

Wymarzona praca

Hej dziś porozmawiamy i wymarzonej pracy. Macie już pracę nie jesteście zadowoleni? A może dopiero szukacie? Jak wogóle zacząć? Jakie pytania sobie zadać żeby chodzić do pracy nie z przymusu ale dla satysfakcji. Zacznijscie od tego co lubicie robić? Podam na swoim przykładzie ja lubię kontakt z ludźmi. W czym …

Jaka rasę psa wybrać?

Kochacie psy ale nie wiecie na jaką rasę się zdecydować. Która rasa jest groźna bo ludzie tak mówią a na którą najbardziej trzeba uważać? Wiadomo że wszystko jest kwestia wychowania ale niektóre są bardziej podatne na tresure inne mniej. Osobiście mam amstaffa dużo osób jest przeciwko tej rasie a prawda …

Pomysły na paznokcie

Hej dziewczyny chodźcie na paznokcie a może robicie same? Ten post chciałam przeznaczyć na to żeby się wymieniać różnymi pomysłami. Macie czasem tak że chcecie coś ładnego a same nie wiecie co? Ja tak mam często bo lubię bardzo wymyślne paznokcie. Wstawię wam dzisiaj kilka paznokci moich robionych przez moją …

Jak odłożyć i zaoszczędzić pieniadze

Hej dzisiaj będziemy rozmawiaj o oszczędnościach na początku zaczniemy od tego jak odłożyć na cokolwiek odwołując się do moich poprzednich wpisów załóż najpierw na co chcesz odłożyć mając cel będzie Ci owiele łatwiej. Jak masz już cel to załóż konto oszczędnościowe które samo będzie Ci pobierać dana kwotę w miesiącu …

Jak wyszukać dobrych promocji

Hej zastanawialiście sie kiedyś jak wyszukać dobrych promocji jak zaoszczędzić trochę grosza? Dziś bym chciała z wami o tym porozmawiać. Przekażę wam co ja wiem n ten temat i chętnie się dowiem czy wy też macie na to pomysły? Ja naprzyklad śledzę przez internet dane strony np Rossmann kiedy mają …

Jak znaleźć prawdziwą miłość?

Hej dziś chciałam poruszyć temat prawdziwej miłości wierzycie w nią bo ja tak. Nie raz jest tak że poznasz kogoś zaczynacie się spotykać i jak nie mieszkacie ze sobą to jest ok. Dopiero po wprowadzę widać jak jest naprawdę moje rady na dziś. Żeby nie było rozpadow małżeństw później trzeba …

Dobra sprzedaż

Hej dzisiaj pewna osoba zapytała mnie czy wiem jak dobrze sprzedać produkt jak ma podejść do tego żeby było duże zainteresowanie. W odpowiedzi na to jest mój dzisiejszy wpis. Ja bym zaczęła od zdjęcia najlepiej na neutralnym tle zdjęcie musi być wyraźne i przyciągać oko . Najlepiej jest zrobić kilka …

HEJ!

JESTEM KLAUDIA POCZĄTKOWO CHCIAŁAM WAM OPISAĆ MOJA HISOTRIĘ Z ŻYCIA ALE PO NAMYŚLE BĘDZIE TO COŚ INNEGO 😉 POKAŻE WAM MÓJ POGLĄD NA ŚWIAT KAŻDEGO DNIA NA INNA SYTUACJE JEŻELI BĘDZIECIE CHĘTNI POMOGĘ WAM TEŻ W PODJĘCIU TRUDNYCH DECYZJI CAŁKOWICIE ANONIMOWO. CHODZI MI O TO ŻEBY TEN BLOG WAM POMÓGŁ. …